Promoción e mercadotecnia

A OTRI leva a cabo un labor continuo de estruturación e actualización do inventario das capacidades dos grupos de I+D da Universidade de Vigo. Ao mesmo tempo, realiza tarefas de divulgación e promoción dos resultados de investigación mediante diversas publicacións, presenza en feiras, organización de foros con empresas, visitas etc.

Nesta sección pódese acceder á base de datos da Oferta de I+D e servizos e o Escaparate de Patentes da Universidade de Vigo e, ademais, a todas as publicacións dispoñibles sobre os recursos de I+D+i, tanto en catálogos sectoriais como individuais. Tamén hai dispoñible un formulario no que poden enviarnos as súas consultas ou posibles intereses en proxectos de I+D.

Oferta de Investigación

Para calquera consulta sobre a oferta de investigación da Universidade de Vigo poden dirixirse a:

Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación

Universidade de Vigo, campus de Vigo

Anexo edificio Xerencia, 1er. piso

As Lagoas, Marcosende s/n

36310 Vigo (Pontevedra)

Teléfono: 986 812 236 Fax: 986 812 140

Correo electrónico: otri@uvigo.es

Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Mapa web | Aviso Legal