Estudantes estranxeiros de investigación

Os estudantes estranxeiros que realicen unha estadía temporal de investigación  por invitación dun grupo de investigación ou investigador da Universidade de Vigo deberán cubrir o seguinte impreso de solicitude e achegar copia do seu pasaporte e proba de seguro médico e de responsabilidade civil. Deberán enviar a devandita documentación ao investigador que os reciba na Universidade de Vigo, quen a remitirá debidamente asinada á Oficina de Relacións Internacionais da Universidade de Vigo para a obtención da carta de aceptación - invitación.

Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Mapa web | Aviso Legal