Transferencia de resultados de investigación

Consciente da importancia do coñecemento como motor da innovación, a Universidade de Vigo pon ao servizo da sociedade todo o seu potencial científico e tecnolóxico, os seus equipos, as súas infraestruturas e todos os seus recursos de I+D.

A xestión das actividades de transferencia é realizada pola Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación (OTRI). As súas funcións poden estruturarse en tres grandes áreas:

• A difusión, promoción e mercadotecnia da I+D+i da Universidade de Vigo.
  • A valorización e protección da tecnoloxía da Universidade de Vigo.
  • A transferencia dos resultados da investigación da Universidade de Vigo que poden dar lugar a contratos e convenios de I+D e de natureza científica, técnica ou artística, contratos de licenza tecnolóxica, proxectos das empresas de base tecnolóxica, e outras formas de colaboración coas empresas e institucións.

Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación

As funcións da Oficina de Transferencia de Resultados de Investigación poden estruturarse en tres grandes áreas:

• Área 1: a difusión, promoción e mercadotecnia da I+D+i da Universidade de Vigo
  • Área 2: a valorización e protección da tecnoloxía da Universidade

Auxiliar administrativa
Lucía González Treceño

986 812 236

Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Mapa web | Aviso Legal