Produción de investigación e transferencia

O rexistro da produción de investigación e transferencia (publicacións en revistas, libros, capítulos de libros, dirección de teses, participación en proxectos de investigación etc.) ten catro obxectivos:

• Avaliar a produción de investigación e transferencia dos investigadores para repartir os fondos de investigación que a tal fin dispón a Universidade de Vigo.
  • Xestionar o currículo dos investigadores da Universidade de cara á súa utilización na avaliación.
  • Cuantificar e avaliar a cantidade, calidade e impacto do traballo do persoal investigador, grupos e ámbitos de investigación da Universidade de Vigo mediante diversos indicadores bibliométricos e da actividade científica e tecnolóxica.
  • Permitir, mediante o feed back correspondente, a xestión da oferta científico-tecnolóxica e a valorización, protección e explotación dos resultados da investigación da Universidade de Vigo.

Para calquera consulta sobre a produción da Universidade de Vigo poden dirixirse a:

Posto
Nome e apelidos
Enderezo electrónico
Posto base
Montse de la Torre Calleja
Produción de Investigación

Posto base                            Beatriz Domínguez Riobó      986 818 668                          basetransferencia@uvigo.es

Produción de Transferencia

PRODUCIÓN DE INVESTIGACIÓN 2015

PRODUCION DE INVESTIGACIÓN 2014

Resolución avaliación definitiva