Comisión de Investigación

A Comisión de Investigación é unha comisión delegada do Consello de Goberno, que está presidida pola vicerreitora de Investigación e que ten, entre outras, as seguintes funcións:

• Elaborar a convocatoria do programa de axudas á investigación propio da Universidade de Vigo, así como resolver esta.
  • Valorar determinados méritos da produción científica.
  • Aprobar a creación de novos grupos de investigación.
  • Avaliar as solicitudes presentadas polos grupos de investigación para ofrecer prazas nos programas: Ramón y Cajal, Ángeles Alvariño e Isidro Parga Pondal.
  • Informar ou elaborar propostas sobre os asuntos relacionados coa investigación etc.

Membro nato:

• Vicerreitora de Investigación e Transferencia: Longo González, Mª Asunción (Presidenta)

• Castro Cerceda, Mª Luisa
  • Llamas Nistal, Martín
  • Meana Martínez, Juan Carlos
  • Reigosa Roger, Manuel Joaquín

Estudantes

• Hidalgo Robatto, Bettiana Marcela
  • Louzao Carreira, Alexandre

Persoal de administración e servizos

• Pérez Gómez, Luis

Consello Social